Kampanie Facebook Ads

skuteczne kampanie Facebook Ads dla firm i sklepów internetowych

Reklama Twojej firmy na facebooku

Facebook Ads

Uruchamiając reklamę sprzedażową na Facebooku chcesz dotrzeć do nowych potencjalnych klientów zainteresowanych produktem, ofertą, usługą. Usługę prowadzenia kampanii Facebook Ads kierujemy do wszystkich właścicieli firm: małych, średnich i dużych, jak również do sklepów internetowych, które chcą sprzedawać jeszcze więcej i budować swoją markę na Facebooku.

Bezpłatna wycena

image

Targetowanie

Facebook oferuje bardzo szeroki wachlarz możliwości wyboru grupy docelowej. Jak jednak określić ją tak, by nasza reklama osiągnęła jak najlepsze wyniki? Przede wszystkim zanim stworzymy grupy reklam i stargetujemy je, dobrze jest zastanowić się nad tym, jakie osoby należą do naszej grupy docelowej. Naszym zadaniem jest zarządzać budżetem w ten sposób, żeby jak największą jego część przeznaczyć na najbardziej efektywną grupę osób.

image

Umiejscowienie reklamy

Na Facebooku możemy umieszczać reklamy w czterech miejscach. Użytkownikom desktopowym możemy pokazać je w prawej kolumnie oraz w formie postu sponsorowanego w jego NewsFeedzie, natomiast na urządzeniach mobilnych może to być także post sponsorowany w feedzie oraz reklamy w aplikacjach znajdujących się w sieci reklamowej Facebooka. Warto rozdzielić nasze grupy reklam także ze względu na umiejscowienie i dla każdego stworzyć oddzielną grupę. Dzięki temu podniesiemy współczynnik konwersji i zoptymalizujemy kampanię.

image

Projekt graficzny

Jeśli mielibyśmy wybrać jeden element, który ma największy wpływ na powodzenie kampanii na Facebooku, bez zastanowienia powiedzielibyśmy, że jest to grafika. Przemyślany, profesjonalny, atrakcyjny dla oka projekt graficzny decyduje o tym, czy użytkownik w ogóle zatrzyma wzrok na naszej reklamie i przeczyta jej treść, czy przewinie swoją tablicę dalej w poszukiwaniu ciekawszych informacji.

image

Treści

Przy tworzeniu treści do naszych reklam należy pamiętać, że różne formaty reklamowe mają dozwoloną inną ilość tekstu. Dzięki rozdzieleniu naszych grup reklamowych na poszczególne umiejscowienia, będziemy w stanie łatwo stworzyć treści dobrane do konkretnego formatu. Bardzo ważnym elementem jest to, żeby każda nasza reklama bez względu na urządzenie, na którym jest wyświetlana była czytelna i atrakcyjna dla odbiorcy.

image

Call to action

Wyraźne wezwanie do działania potrafi istotnie poprawić wyniki naszych reklam, dlatego warto optymalizować nawet tak drobny element w kreacji, jakim jest przycisk call to action. W reklamach wykorzystujących przyciski CTA wskaźnik CTR jest dużo niższy, a koszt wysłania zapytania ofertowego może spaść nawet o połowę. Dzięki temu angażując ten sam budżet przyciągniesz większą liczbę Klientów.

image

Remarketing

Retargeting na Facebooku jest bardzo rozbudowanym narzędziem, które pozwala na zastosowanie różnych strategii i skuteczne przeprowadzenie Klienta przez lejek sprzedaży. Dzięki Pikselowi Facebooka możliwe jest dotarcie do osób, które wcześniej odwiedziły Twoją witrynę lub wykonały w niej określone działanie. Analizujemy jak wygląda idealna ścieżka Klienta w Twojej firmie lub branży i dostosowujemy odpowiednią strategię działania na każdym z etapów kampanii.

Zamów bezpłatną ofertę na zaprojektowanie sklepu internetowego

Jesteś zainteresowany?

© 2019 Adrise. Dbamy o wizerunek Twojej firmy